Hektisk Onsdag

Heisann!

I går var det en ekstremt hektisk dag for meg, jeg startet dagen med å gjøre matematikk sånn at jeg har vært gjennom alle kapitlene føre jeg skal begynne på repetisjonen før eksamen. Men det første problemet jeg møtte på like etter at geogebra er ferdig nedlasta, var en super treg Mac som overhode ikke ville gjøre det samme som jeg ville og overhode ikke i mitt tempo..

Derfor ble det en tur på “sykehuset” med macen etter biologitimen som ble superkort da læreren ikke kom føre halv tre og gikk igjen halv fire.

Etter alt skolestyret var det hjem å få i seg litt mat og sånn føre jeg reiste ned til Brevik for å være med noen av de på jobb på Breviksrevyen og der er det alltid artig å sitte i salen 🙂

Så dagen i går var helt smekk full fra start til slutt, jeg avsluttet kvelden med å snakke med Julie noe som var ekstremt koselig, siden vi ikke har snakka sammen siden starten av september. Vi brukte skype og det er virkelig undervurdert fra min side, så greit å kunne se den du snakker sammen med samtidig! Nesten som å ha hu i sofaen sammen med meg! 😀

Håper dagen i dag blir litt roligere enn i går så ønsker jeg dere alle en fin torsdag!

0 kommentarer

Siste innlegg