First snow

Heisann!
I går kveld kom den første snøen hjemme hos oss og pappa var så utrolig snill som bytta over til vinterdekk på bilen min for meg! Helt sykt at det alt har havnet et lite lag med snø på veien og at vinteren virkelig er på vei for fult, håper det forblir med bare en liten smakebit, vil virkelig ikke ha snø helt enda…

I dag starta dagen så alt for tidlig med to timer biologi, så når jeg endelig kom hjem igjen etterpå ble det et godt langt bad med vasking og kur i håret og full pakke så nå er jeg klar for å ta fatt på dagens gjøremål! 
I kveld blir det en tur på jobb siden det er min jobbhelg, men tror det blir veldig bra! 🙂 Slippe å måtte sitte med matematikk eller biologi, og faktisk ha en god grunn for at det ikke er i hendene mine.
Ha en finfin fredag og start på helga! 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg