My favorite

Innlegg i samarbeid med Rapunzelofsweden

Hei og god lørdag til deg!
Jeg er snart klar for en finfin dag på jobb, men først så må jeg bare fortelle dere om verdens koseligste overraskelse som kom i posten! Da jeg kom hjem lå det en pakke til meg fra Rapunzelofsweden og denne var jeg 99% sikker på at jeg ikke hadde bestilt selv, og når jeg åpna pakka fant jeg fort ut at det var en gave til meg.

Det var akkurat som at de leste tankene mine for denne her var ganske tom her hjemme så var helt perfekt at den kom i posten! 
Jeg bruker Leave – in Cream etter at håret er ferdig dusja, så i vått håndkletørt hår, for å ta vare på håret når det skal fønes og rettes. Dette gjør at håret ikke blir tørt og brusete og hjelper til med å holde tuppene på håret fint! Den lukter også helt fantastisk, jeg tror jeg kunne stått med den i flere timer bare for å lukte så håret lukter ekstremt godt etterpå og det er jo et STORT pluss for min del ihvertfall!

Har du lyst på nytt hår eller noen nye gode produkter til håret ta deg en tur inn på www.rapunzelofsweden.no og sjekk ut utvalget!
Bruk rabattkoden: WINTERS

 

@rapunzelofsweden #rapunzelofsweden #hairextensions #products #myfavorite www.rapunzelofsweden.no 

2 kommentarer

Siste innlegg