Sunday morning

God søndag til deg!
Jeg har startet dagen på den beste måten, ligge lenge i senga og kosa meg føre det ble en lang og god dusj og så familiefrokost og familiefrokost er så utrolig koselig, med kokt egg og det at man faktisk har tid til å sitte og spise frokost sammen. Så koselig. Her har snøen lava ned i går og i natt så det blir nok litt måking på meg nå føre jeg kan flytte på bilen.

I går kveld etter jobb og god biff middag, ble det litt filmkos på kvelden, men filmkosen gikk fort over til å se skrekkfilm så da måtte jeg ha teppe og full pakke og vi avsluttet kvelden med å se Rive Rolf føre senga kalte.

Men får vel komme meg ut av kosetøyet og få på meg noe annet tøy så jeg kan få måka frem bilen og kanskje det blir en liten gåtur føre dagen er omme! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg