Helgas festiligheter

Heisann! 
På fredagen reiste jeg sammen med mamma ned til Lillesand. Jeg skulle videre for å få litt hjelp av et par venninner med matematikken og selvfølgelig litt jentekveld med de da det er ekstremt lenge siden jeg så de sist, så det ble en veldig fin kveld. Jentene hadde mekka middag til jeg kom ned så det var veldig koselig. Men før jeg kom meg ned til Kristiansand til jentene var jeg innom kusina mi og koste meg med eldste jenta! Noe som resulterte i uttesting av snapchat filter!
  

  
Denne jenta kommer du bare i så godt humør med! Alltid et smil om munnen! 

Her er jentene mine klare for litt mat og god vin! 

  

En superfin fredagskveld med herlige jenter og overnatting hos Lina så det var superkos! <3
 

I dag er det farsdag så det skal feires med god middag, kake og pakker! For en herlige helg det har vært! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg