Ny uke, nye muligheter

God mandag til deg! Jeg må nesten bare fortelle deg sånn kort om lørdagens festiligheter som gikk helt som det skulle gå. Det ble en helt toppers kveld sammen med herlige mennesker! 
 

Vi endte opp på mitt utgangspunkt, altså hos Veronica, og det var veldig koselig, godt med plass og alt sammen så veldig greit det! 🙂
Vi var også veldig heldige å ha med oss noen herlige jenter som var edru og som kunne kjøre, noe som gjorde det veldig lett å komme seg frem og tilbake fra byen! 

I dag er det mandag og jeg har alt vært flere timer på jobb, når jobb er ferdig er jeg klar for en tur til fysio, føre det er en tur hjem å dusje og stelle meg, spise litt mat, og gjøre meg helt klar til litt biologi sammen med Marie, så det blir jo veldig greit kanskje, haha 😛 
Ha en finfin mandag!

0 kommentarer

Siste innlegg