Julepynt

Hva tenker dere når jeg sier blinkende fargerik julepynt? 
Det jeg tenker er HJELP!! 

Jeg syntes det er veldig koselig med julepynta hus som det både syntes på innsiden og utsiden av, men hvis de skal være julepynta med masse lys og full pakke syntes jeg det skal være rene pene lyslenker med blanke fine lys, haha supersær 😛  
Her i nærområdet er det jo alltid noen som har pynta rekkverket på huset med blinkende lys i fargene rød, blå, grønn, gul osv. det må jeg helt ærlig si at ikke er min type. Men vi er jo veldig forskjellige på dette området, som på alle andre områder!


Holdt på å dø av latter da mamma viste meg disse i dag til mårran. Pappa syntes det er koselig med jul så disse måtte inn i huset! 😛 
Hihi litt koselig med litt farger og vekslende lys da! haha kan være koselig med farge på enkelte småting og disse er jo fine uten at lyset er slått på, så her er det stor og god valgfrihet! 😛 

Hva syntes du om julelys?

0 kommentarer

Siste innlegg