I really want one

God lørdag! 
Denne søte lille skapningen her har fått all min oppmerksomhet og er bare helt nydelig!! Skulle virkelig ønske jeg kunne ha denne lille skapningen nå, at denne ble min, at jeg ikke måtte reise på besøk og låne-kose med den, men å faktisk kunne ha den selv her hjemme og kose med den og lære den opp og gi den navn og alt sammen! <3

Ved å ta til seg en hund skaffer man seg et ansvar som du er nødt til å ha i mange mange år. Du kan liksom ikke bare en dag si nei, dette vil jeg ikke lengre, nå gidder jeg ikke ha den lengre, du har faktisk tatt på deg ansvaret for et liv, et liv som vokser, trenger kjærlighet og omsorg og som du må tilbringe mye tid sammen med, gå tur med osv. En hund koster også ekstremt mye, her om dagen hørte jeg at den i gjennomsnitt vil koste deg 10 000kr i året for forsikringer, veterinærbesøk og mat. Og spørr du meg så er dette helt sykt! 
 

Men en dag, da skal jeg ha en liten hund som er min og som jeg vet jeg kan ta meg av og betale for, men dette er ikke noe som skal skje før jeg er helt sikker på at jeg kan ta vare på dette livet på en best mulig måte og gi det alt det trenger i alle de årene som kommer og som en binder seg til. 
 

0 kommentarer

Siste innlegg