New in

Endelig kom pakka jeg har venta på i over to uker nå! Så gøy når ting endelig “ramler” ned i postkassa og du kan ta det i bruk! Det som ramla ned i min postkasse i dag var min nye personlige almanakk for neste år, så nå er det bare å starte med å fylle den opp full av nye planer og aktiviteter! Som jeg gleder meg til å ta den i bruk! 😀

Den nye 

Den gamle

Jeg har hatt sånn her bok i flere år nå og når et år nærmer seg slutten må jeg bare hive meg rundt og få laga en ny en for neste år! Så samme som i fjor så blir alle veldig preget av sommerens og høstens happenings så det er koselig med nye bilder hvert år! Ikke noe tvil om at den er min hvertfall! 
Enkelte liker jo å ha alle planer på mobilen, men jeg jeg klarer ikke det og er helt avhengig av denne søte lille boka!

Hva syntes du er best? mobilen eller bok?

0 kommentarer

Siste innlegg