Sitte, ødelagte negler

Sa du at du også hadde slitte negler? Jeg har ihvertfall noen helt grusomme negler om dagen, fordi når jeg er på jobb så løfter jeg på varer og esker og åpner eskene og plutselig så var den neglen knekt og så var neste knekt. Så dette skal jeg virkelig gjøre noe med nå, for nå ser ikke neglene mine ut og sånn kan vi ikke ha det! Så jeg har funnet fram neglakkfjerner for ingenting er verre enn negler med halvveis neglelakk på..

Etter at neglelakken ble tatt av så fortsatt ikke neglene mine ut, helt hakkete overalt så da var det bare å få fila de sammen igjen!
 


Først putta jeg på litt olje som skal “helbrede” neglene og gi de livet tilbake. For så å putte på litt blank neglelakk for å få litt skinn og styrke de. 

Neglene er selvfølgelig fortsatt korte, men de er stella og skinner så de ser litt bedre ut vil nå jeg si! 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg