3 Easy hairstyles

Innlegg i samarbeid med Rapunzelofsweden.

Heisann!
Nå er det en liten stund siden siste oppdatering på hår og hårfrisyrer så nå som jeg og sikkert veldig mange andre er midt i eksamenstiden, er det så utrolig deilig å få håret vekk fra ansiktet og ikke minst skrivepulten og bøkene! Så jeg har plukka ut 3 Nye hårfrisyrer med extensions og oppsatt hår som er kjempe enkle å lage!  

Rundflette fra den ene siden til den andre siden.
Utrolig enkel og fin, får enkelt bort alt håret fra ansiktet og den ser bra ut fra alle sider!
 

 
 

Hestehale med retta hår
En annen enkel frisyre som får håret kjapt og enkelt bort fra ansiktet, tupere starten av hestehalen for å få skikkelig volum og den ser veldig elegant og fresh ut. Elsker når håret ser bra ut selv i hestehale!

  

 


 

Musefletter
Min dag startet bra når håret kommer fint inn i to musefletter som er enkle å ha med og gjøre. Håret sitter som støpt de første timene ihvertfall! haha kommer selvfølgelig litt an på hvor løst/stramt du fletter det. Jeg pleier alltid å legge meg med håret fletta i løse musefletter da det ikke tærer så mye på håret og festene gjennom nattan. 

  

 

Håper du fikk noen nye tips til hvordan få håret vekk fra øynene og ansiktet og fortsatt se super fresh ut!
Har du lyst på langt hår du også, ta deg en tur innom RapunzelofSweden og sjekk ut mulighetene! Eller kanskje du mangler noen produkter, de har det meste og jeg er super fornøyd med både, hårkur, hår olje og leave in cream. 

På de to første hårfrisyrene har jeg microringer 50cm og på det nederste har jeg clip on & off 60cm og bruker fargen #2 og har også puttet inn noen av fargen #3 på håret med microringene.
Bruk discount koden: NEW123
 

#Rapunzelofsweden #hairextensions #newproducts #hair – www.rapunzelofsweden.com – #sponsetinnlegg 

1 kommentar

Siste innlegg