Julekalender

God morgen! 
I dag er det 1. Desember og mange har pakkekalendere og andre julekalendere. Jeg har vært utrolig heldig og fått pakkekalender i mange år, men dette er vel mitt andre år uten å skulle få pakke hver dag, man må jo vokse opp en dag også! haha 😛
På TV har det vært mange forskjellige julekalendere opp gjennom tidene og alle har vel sin favoritt eller tar jeg helt feil? 

Min favoritt er Jul i Skomakergata, så denne har jeg fått på DVD og den må ses hver jul så i dag skal jeg se første episode! Gleder meg som en liten unge til kvelden kommer og jeg kan sette meg ned foran TV´n, legge vekk bøkene og bare slappe av. 
Hvilken er din favoritt?

Ønsker deg en fin 1. Desember og start på ny måned, den siste måneden i året og jeg håper den blir superbra! 

0 kommentarer

Siste innlegg