Jobb og Julebord

Heisann!
I dag er alt på en og samme dag.. I dag har jeg startet dagen med å vaske og fikse håret klart til julebord senere i kveld, fordi nå venter det noen timer på jobb så når jeg er ferdig på jobb har jeg litt under en time på meg til å få dusja og stella meg, så da må noe være gjort på forhånd for å si det sånn! Og som dere vet tar det sykt lang tid å skulle vaske, tørke og style håret så i dag har jeg gått får helt rett hår siden det er letteste løsning.

Men så er neste spørsmål ha skal man kle på seg? Jeg har jo vært så opptatt med lesingen hele denne uka at noe ny kjole har bare vært helt uaktuelt så da er det bare å dukke inn i klesskapet og se om ikke man finner noe som er tålig greit der. Så håper en av kjolene i skapet kan duge!

Ønsker deg en finfin lørdag! Nå må jeg løpe så skal dere få en oppdatering på kvelden i morgen! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg