Bortevekk

Heisann!
Da har jeg gjort noe helt sykt drastisk og det er litt panikk her, men satser på at det går bra og at jeg vender meg til det! Jeg har nemlig fjerna alt det lange håret mitt og nå er tanken å holde meg uten frem til etter nyttår, men vi får jo se hvordan det her går etterhvert og hvor mye jeg savner det lange håret. En positiv ting er at håret mitt i det minste har vokst litt siden jeg klipte meg kort for et helt år siden.

Dette bildet ble tatt 11. Januar 2016

Jeg er helt sjokkert over hvor kort håret mitt faktisk var for det føles ut som at det er like kort, men det har jo faktisk vokst litt siden da.
 

Men jeg skulle jo gjerne hatt det ganske mye lengre så kanskje til neste jul har jeg hår ned til midt på ryggen 😛 
Haha 
Ønsker deg en fin dag!

0 kommentarer

Siste innlegg