One year ago

For et helt år siden satte jeg meg på flyet og reiste fra mitt halve år som utvekslingsstudent i Australia. Da satte jeg nesa mot New York hvor jeg var så heldig å få møte mamma, tante og kusina mi for litt juleshopping føre turen gikk hjem til Norge hvor familie og venner ventet! 

Jeg fikk oppleve jul og juletre midt på sommeren med 30 varmegrader og ligge å sole meg på stranda. Gå i fornøyelsesparker og snorkle på reva. Helt sykt! Dette er et halvår jeg aldri kommer til å glemme og en ting er sikkert, det er at jeg SKAL tilbake en dag!

Jeg fikk “gleden” av å mellomlande i LA her måtte vi av flyet hente ut bagasjen for så å sjekke inn på nytt, ikke den beste opplevelsen med direkte fly og bare et “pit stop” for å fylle drivstoff, men jeg har nå vært i LA også da! haha ihvertfall på flyplassen! 😀

Empire State Building var veldig klar for Christine og meg etter våre lange flyturer. Så godt å kunne klemme familien igjen husker jeg!

Liker å drømme meg litt tilbake innimellom og ihvertfall nå i eksamensperioden så er det vel egentlig her jeg skulle ønske jeg var nå! 
Ønsker deg en finfin lørdag! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg