Tredje juledag

God morgen! 
Her sitter jeg å koser meg i kosetøyet med min nye bok, som jeg fikk til jul av min skjønne venninne Christina! Alltid koselig og gøy med gaver fra venninner, de finner alltid på noe annet enn hva man får av familien. Venner kjenner deg på en annen måte en foreldre og det er bare helt supert! 
Jeg har fått boka “Miss Independent” og er kjempefornøyd. Har egentlig ikke vært noe fan av bloggere som ender opp med å skrive bøker, men denne boka til Eirin Kristiansen er bare helt perfekt. Jeg liker veldig godt innholdet, det er en god blanding og ingenting er bedre enn det! 🙂

Jeg er snart klar for en liten treningstur føre jobben venter i ettermiddag! Gleder meg masse til å komme meg ut på tur nå!
Ha en finfin tirsdag og tredje juledag! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg