Gavene jeg…

Gavene jeg virkelig elsker! ♥
Jeg føler meg litt prinsesse og veldig heldig som har fått så mange fine gaver og nå har jeg plukka ut de to aller beste gavene, ikke det at de andre er mindre verdt og ikke er like brae/ gode, men akkurat disse to gavene betyr utrolig mye for meg og det gjør også personene jeg har fått det fra.

Den første gaven fikk jeg av Mamma og Pappa og en gave som dette kan virkelig ikke beskrives, du må bare se det med dine egne øyne.
video:img9228
Min glasskule fra jeg var liten ble knust på loftet i kulden for noen år siden, og siden da har jeg gått rundt å leita etter en erstatter, men har aldri funnet en jeg har vært fornøyd med, men så dukker denne herlige glasskula opp under treet 

Gave nr. 2 har jeg fått av Olav og det er bare verdens nydeligste smykke, veldig nøytralt og fint samtidig som det forteller hvem jeg er 😛 haha Ja det kler meg rett og slett veldig godt! Rosaforgylt og lite og søtt, akkurat sånn som jeg liker det! Det beste er at jeg ikke har sagt noenting om hva jeg ønsker meg og hva jeg liker, så føler meg litt heldig 

Fikk du noen gaver du er litt ekstra fornøyd med?

0 kommentarer

Siste innlegg