Mine nyttårsforsetter

Nå som det bare er to hele dager igjen av 2016 så er det kanskje på tide å dele mine nyttårsforsetter med dere. Jeg syntes det er viktig å sette seg noen mål og ha noen tanker om hva og hvor du vil komme i løpet av det neste året. Et år går utrolig fort og det er ikke alltid en klarer å holde alle nyttårsforsettene men om en ikke setter noen så har man heller ikke noe å strekke seg etter..

♥ Spise sunnere, altså kutte ut alt av søtsaker og brus i uka og heller kose seg litt ekstra når lørdagen kommer.

♥ Gå tur to ganger i uka. Jeg ser jo helst at det skulle stått gå tur hver dag, men av og til må man starte i det små og bygge seg opp så dette er min start! 

♥ Gjennomføre minimum 1 hel og god treningsøkt i løpet av uka.

♥ Stå opp tidlig hele uka igjennom og få mest ut av dagene. Dagene blir liksom lengre og du får gjort unna så mye mer uten å miste hele ettermiddagen og kvelden.

♥ Fortsette med å reise og oppleve verden sammen med venner og familie.

– Silje Stifoss –

2 kommentarer

Siste innlegg