Året som gikk 2016

Wow vi er kommet til den siste dagen av dette året og dette året her vært litt av en karusell for min del og litt som en Berg-og-dal-bane som en endelig ser en positiv ende på! 🙂 Det her skjedd utrolig mye bra for meg det siste halvåret, jeg har fullført og bestått seks fag med gode karakterer i alle fag, fått meg kjæreste og er faktisk blitt ferdigutdannet barnehagelærer 😀
Jeg har samlet sammen noen av de beste minnene fra 2016 i en liten video snutt:

video:ret 2016
 
Dette året har vært veldig bra og jeg ser frem til et enda bedre år neste år! 
I kveld skal jeg kose meg sammen med herlige jenter og jeg gleder meg som bare det! Nå står det pastasalat for tur og kanskje en liten tur i dusjen føre en kan putte på seg nyttårskjolen og komme seg på besøk! <3
0 kommentarer

Siste innlegg