Topp 5 serier

Nå kommer helga for min del og kanskje du vil tjuvstarte helga med en ny serie? Nå som det nye året er igang trenger du også kanskje noe nytt å se på også og jeg har de 5 perfekte jenteseriene som en virkelig kan kose seg med. Dette er serier som jeg kan se om og om igjen uten et eneste kjedelig øyeblikk. 

New Girl
Denne serien her har jeg virkelig fått dilla på det siste halvåret og jeg gleder meg til hver gang jeg får nye episoder. Denne serien handler om Jess som flytter inn i et kollektiv sammen med tre gutter som alle har hver sine meninger og et forhold som er spesielt. Jess flytter som sagt inn og dette er starten på et langt og spesielt vennskap hvor det skjer det ene og det andre konstant.

90210
Her er det drama så det holder og litt til og selvfølgelig mye kjærlighet og sjalusi. Jeg har storkost meg med denne serien som handler om en familie som flytter fra Kansas til Berverly Hills med sine to tennåringsbarn og de skal starte på ny skole og få seg nye venner. Og som alle vet så er jo et tennårlingsliv fylt med mange problemer og situasjoner som ikke alltid er like greie å løse. 

One Tree Hill
Åhh jeg regner vel egentlig med at de fleste har sett denne serien om ikke annet sust innom en og annen episode i barndommen. Når jeg gikk på ungdomskolen måtte jeg alltid forte meg hjem etter skolen, skifte og sette meg på sykkelen eller gå på tredemølla foran tv´n og få med meg dagens episode av One Tree Hill og selvfølgelig Veronica Mars.. 

The O.C.
Her får vi gleden av å følge Ryan Atwood som er en tennåring med mange problemer og har havnet inn i feil miljø, da hans advokat tar han med hjem, til sin kone og sønn, og etter mye om og men så blir han boende der hjemme. Vi følger han og “broren” og selvfølgelig de personene som involveres i løpet av episodene, gjennom videregående skole og over på universitetet. Her er det også mye drama, kjærlighet og sjalusi.

Gossip Girl
Hallo trenger jeg si mer? Gossip Girl sier vel mer enn nok? Her er det nok å følge med på og finne ut av og hvem er egentlig Gossip Girl? Dette spørsmålet jobber alle med å løse og de tar oss med på reisen. Du rekker ikke å kjede deg føre det skjer noe nytt.​

Ja som dere ser så er alle seriene i cirka samme kategori og jeg går ikke lei, og så fort jeg får snusen i nye slike serier er jeg klistret til tv´n. Har du sett de alle sammen eller er det noen av de du ikke har sust gjennom enda?
 

2 kommentarer

Siste innlegg