Nyttårskjolen og Håret

Innlegg i samarbeid med Rapunzelofsweden

God morgen fininger! 
Jeg tenkte dere skulle få en nærmere titt på nyttårskjolen og på hvordan håret ble. I år valgte jeg å gå for en litt mer nøytral sort kjole med bare litt glitter i seg, liker ikke helt å være den som glinser mest, så den ballen gav jeg fint videre til de andre jentene som var superfine alle sammen! <3 Håret ble som alle andre toppers anledninger krøllet fra topp til tå og jeg bare elsker det! 
 

  

 

Jeg bare elsker å ha håret krølla, det er liksom blitt min greie hver gang jeg skal noe, hvis håret skal gjøres noe med da selvfølgelig. Og siden det var nyttårsaften og feiring så måtte håret krølles. Jeg bruker en tynn krølltang da jeg vil ha flest mulig korketrekkere. Og for å få den siste finishen på håret brukte jeg den nylig tilsendte fine og gode “Hair Mist”en fra Rapunzel of Sweden.

Har du også lyst på en “Hair Mist” eller kanskje extensions til ditt korte eller tynne hår, så kan de absolutt anbefales. Jeg er kjempe fornøyd og har nå hatt dette “Stick Hair Extensions” i nesten et år og brukt det masse, med både rettetang og krølltang. Så, så lenge du tar godt vare på det og bruker de riktige produktene så varer det mye lengre enn du kanskje tenker at det vil! 
Du finner alt du trenger HER

#Rapunzelofsweeden – https://www.rapunzelofsweden.no – @Rapunzelofsweden

2 kommentarer

Siste innlegg