Remember..

Heisann!
I dag har jeg vært på farten siden jeg spiste frokost, jeg startet med å hente Kaia hjemme hos hu også kjørte vi en tur til G-sport fordi det var masse salg, men som vanlig klarer jeg ikke bestemme meg for hva jeg vil ha så da ble det igrunnen ingenting kjøpt på meg. Så var vi innom Down Town en tur, tenkte jeg skulle ha noen nye sko og sånn, men de hadde ikke størrelsen min, så det var litt kjipt! Menmen jeg hadde en koselig tur sammen med Marita og Kaia. Kjørte Kaia hjem igjen og rakk innom hjemme for en tur på toalettet føre Julie og Christina venta i bilen på toppen av bakken og var klare for en litt sein lunsj! Etter lunsj var det hjem igjen og da møtte jeg mamma og Marita i døra så istedenfor å gå inn, hoppa jeg inn i bilen og ble med på rundturen og nå x antall timer senere sitter jeg her å prøver å oppdattere dere litt!  🙂

I går kveld fikk jeg hengt opp dette fine lille ordtaket på veggen min over senga, og jeg er superfornøyd! Syntes sånne små søte ordtak er så herlige og tror jeg kunne fylt hele huset mitt med de! 

Ha en fin Onsdag kveld! <3

0 kommentarer

Siste innlegg