Lykke

Åhh du vil ikke tro hva som dukka opp rett foran øynene på meg i går når jeg var innom på senteret. Det var helt tilfeldig og jeg leita ikke etter noenting, skulle bare kjapt inn og ut for å sjekke om noe jeg hadde bestilt var kommet og på vei ut igjen går jeg en liten omvei og der helt ytterst i butikken ligger denne og bare roper på meg! Jeg var bare nødt til å stoppe og kikke om det faktisk stemte det jeg så, og det gjorde det.

 

Denne har jeg hatt et par ganger for lenge siden og når den lå og lyste og jeg viste jeg nesten var tom for bodylotion så måtte den bare kjøpes! Det var jo rett og slett bare “ment to be” dette her! Den er alt prøvd ut og lukter like godt som jeg husker fra sist! helt herlig 😀

I kveld skal jeg en liten tur opp til Kaia og det gleder jeg meg masse til. Alltid så koselig når vi kan få til å samles litt i helgene når det ikke skjer noe annet. Men først skal negler og hår fikses og gjøres klar for kveldens festligheter, antrekket er heller ikke funnet frem enda så har litt å gjøre føre jeg er klar for å reise ut døra! 🙂

1 kommentar

Siste innlegg