Ting som iriterer meg

God morgen! I dag er det faktisk alt torsdag og helga er jo rett rundt hjørnet. I dag skal jeg kose meg i samme barnehage som jeg var i på tirsdagen og jeg gleder meg masse til å skulle tilbake og være sammen med barna og de ansatte! Men som overskriften tilsier så tenkte jeg å fortelle dere om noen ting som irritere meg i hverdagen og som av og til kan være et ork å gjøre noe med! 🙂

Gammel neglakk på neglene.
Når du har fått på neglakken og to dager senere så ser den ikke ut, hele ytterste del av neglen er uten neglakk, det er så utrolig stygt og jeg bruker alltid så lang tid på å sumle meg til å få den av igjen. Skulle ønske den kunne se bra ut hele uka igjennom!

Krølla eller bretta ark.
Ark som har fått en knekk og er krølla eller bretta, ingenting kan iritere så mye som den lille bretten på det ene hjørnet og det må rettes ut så fort som overhode mulig. Kan virkelig ikke sitte å se på det. Og samme den kanten enkelte ikke bretter og river av når de river ut et ark av en ringblokk..

Komlokk.
Ja komlokka i bakken, ingenting er mer irriterende enn når jeg faktsik må ta et langt skritt eller gå til siden for ikke å tråkke på komlokket. Til og med når jeg spilte i korps og vi marsjerte ute i gata måtte jeg unngå disse, kanskje jeg som har en dårlig uvane også, men disse kunne jeg vært foruten 😛

Dolokket.
Når jeg kommer inn på badet etter at spesielt gutter har vært der, men også mange jenter som ikke klarer å lukke dolokket føre de går ut igjen. Det er utrolig irriterende og egentlig litt ekkelt.. Liker at det er lukka igjen. I Australia “måtte” vi på en måte alltid gjøre det, i tilfelle det var kommet noen krypdyr nedi der så der dro jeg alltid ned før jeg åpna lokket. 

Uryddige mennesker.
Har de rota og spist mat eller andre ting som det har blitt søppel utav, så hadde jeg virkelig satt pris på om du hadde rydda opp så det var fint og reint så jeg kan sette meg ned uten å måtte rydde opp etter deg først.

Varsel.
Det å få varsel på telefonen uten at det er kommet et eneste varsel. Altså når telefonen din rett og slett lurer deg til å tro at du har fått en snap eller en melding også er det ikke kommet inn noenting, det er sykt kjipt.

Repeat.
Når enkelte klarer å sette en sang på repeat eller fortelle den samme historien for tredje eller fjrede gang og tror det er første gang du hører fortellingen, det er litt irriterende, men det kommer jo alltid an på fortellingen eller sangen da! 🙂

Vann på gulvet.
Når noen har klart å søle en skvett med vann på gulvet og du har på deg sokker og tråkker rett oppi denne vandammen, og du liksom har funnet de perfekte hvite sokkene, eller det siste hvite rene sokkeparet i skuffen og du må ta de av deg fordi du nå har våte sokker. 

Flere som irriterer seg over det samme?

0 kommentarer

Siste innlegg