Ønskelisten for våren

Innlegg i sammarbeid med Affiliate

Heisann! Jeg er i skikkelig shopping modus om dagen og har lyst på ekstremt mye nytt tøy og det aller beste er å kunne sitte hjemme i sofaen og kose seg med en god kopp te og skrolle nedover på nettsider og finne de plaggene en har så utrolig lyst på og som ser veldig bra ut! 🙂
I dag har jeg funnet frem noen jakker fra Vero Moda som jeg bare elsker og gjerne vil ha.
1. 2. 3. 
1. Den rosa kåpa er jo helt perfekt nå når våren kommer og passer perfekt i overgangstiden, ikke for varm og ikke for kald. Og ikke minst fargen som er helt perfekt og som i hvertfall passer meg veldig godt! 🙂 Du finner den HER

2. Den blå vår jakka passer perfekt til kjølige kvelder og om regnet plutselig slår til når du skal inn og ut fra butikken og bilen. Nok av lommeplass og hette er alltid et pluss for dager med yr og regn i lufta! Du finner den HER

3. Lys rosa bomber jakke, det sier vel det meste? Den passer jo til så og si alt du skal av festligheter utover våren og sommeren! Jeg har en del av disse og bare elsker de. Men denne rosa fargen har jeg ikke, og den har lommer du kan lukke med glidlås noe som gjør det enklere og du slipper ta med deg hele veska, så den kunne jeg virkelig tenke meg! Du finner den HER
 4. 

4. Åhh denne grå åpa er jo bare supersøt og jeg elsker den allerede! Den har jo alt, både lommer, glidelås og hette, du kan jo rett og slett ikke finne noe bedre. Den ser jo helt super ut denne modellen og krysser fingrene for at den ser like bra ut på meg! Du finner den HER

5.  6. 

Den lille sorte, alle trenger en sort kjole i klesskapet sitt og jeg ønsker meg en ny fin enkel langarmet sort kjole og står mellom disse to da jeg liker begge to veldig godt. Kjole nr. 5 ser helt perfekt ut, sykt behagelig og et fint snitt i livet så det kan se ut som genser og skjørt. Du finner den HER Kjole nr. 6 ser også veldig god ut og jeg er veldig glad i helt reine kjoler uten noen detaljer på hvor du kan putte på dine egne detaljer. Du finner den HER

Det er så mye fint på nettet om dagen og jeg skulle så gjerne kjøpt det alt sammen! 

4 kommentarer

Siste innlegg