Morgenrutiner

God morgen! 
Jeg tenkte dere skulle få ta del i mine morgenrutiner når jeg har dårlig tid og er sånn passe smålig stressa for å rekke og stelle meg, kle meg passelig og få spist føre jeg må løpe opp i bilen og kjøre til jobb. Jeg har valgt å ikke ha spesielt mye sminke på meg i hverdagen da det er viktig at ansiktet får litt luft og mulighet til å ha en behagelig dag det også! 

Når alarmen ringer for første gang om morgenen slår jeg den fort av, snur meg rundt og slapper av sammen med mobilen og skroller meg gjennom facebook, instragram og snapchat føre neste alarm går av og jeg så og si løper inn på toalettet. Så er det tid for å vaske ansiktet mitt i kaldt vann for å våkne litt og etterpå i lunket vann, for så å tørke og smøre det med ansiktskrem som gjør huden myk og fin.

Etterpå er det å få på plass litt mascara, eye liner og brow definer så ansiktet får litt personlighet og ikke minst for å se våken og i livet ut! Når dette er på plass og tennene er pusset er det på tide å få på seg litt BB cream og gjevne ut ansiktet så en ser enda mer freshe ut 😛

Og på max 15 min så er jeg klar for å kle meg og få i meg litt mat føre det er å løpe ut i bilen og komme seg på jobb en eller annen plass her i området. I dag skal jeg ut i ny barnehage, og dette er da den fjerde barnehagen jeg skal i nå i løpet av denne halvannene uken. Jeg gleder meg masse til å møte barna, de ansatte og foreldrene til barna i løpet av dagen. Håper du får en super onsdag! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg