Hekta

Heisann! Nå som jeg kun har jobb og ikke noen fag å lese til ved siden av om dagen så har jeg jo fått masse tid til å kunne se serier uten å få dårlig samvittigehet og forrige helg fikk jeg Olav til å laste ned en serie som heter Quantico og denne serien er jeg totalt hekta på om dagen! Må se litt før jeg går på jobb om morgningen og føre jeg skal legge meg.

Quantico er altså FBI sitt opptreningssenter hvor alle elever kommer, bor og trener seg opp til å bli en god FBI agent og parallelt med at vi ser oppstarten, utviklingen og er med på hele denne prosessen så får du se deler fra 9 mnd frem i tid hvor det har skjedd en hel del og de må løse mange problemer. Den er sykt spennende så hvis du er av typen som liker action så er denne vært å se! 
Den er også ganske ny så ikke mer en 1,5 sesong ute enda så da har man jo noe å glede seg til etterhvert! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg