Uken som gikk

Heisann! Tenkte jeg skulle starte opp igjen med en liten oppsummering på søndagene av uka som har gått. Egentlig litt koselig å se gjennom uka og alt en har gjort og fått til i løpet av den siste uka.

Ukens opptur
Denne ukens opptur må faktisk være at jeg har vært i full jobb enda en uke, selv om jeg bare er vikar og hopper fra barnehage til barnehage. Jeg blir tatt supergodt imot i alle barnehagene og de er alle helt supre og jeg storkoser meg med barna og de andre voksne. 

Ukens mest hørte liste på Spotify
Denne ukens mest hørte liste på Spotify er Chill Hits, etter en lang dag i barnehagen trenger man en rolig liste som man kan slappe av med og bare kose seg med. Jeg er avhengig av litt musikk hele tiden, men ikke alltid jeg orker bråkete musikk når jeg har vært hele dagen i barnehagen 🙂

Ukens bilde
Denne ukens bilde må faktisk være den fantastisk fine soloppgangen jeg satt i sofaen hjemme å kikka på den ene morgningen føre jeg skulle reise på jobb. Den er så fredfull og fin og gir meg virkelig en god start på dagen.

Ukens tur
Denne ukens tur må være dagens tur sammen med Olav rundt Grimstad. Så deilig vær og utrolig koselig! Ingenting er vel bedre enn frisk luft og gåtur! 🙂

Uken min har vært helt super og jeg gleder meg masse til en ny uke og nye muligheter! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg