February

Ny måned og nye muligheter. Jeg gleder meg masse til å komme igang med denne fine måneden og satser på at jeg kan få til litt av hvert i løpet av denne måneden. Tenkte dere skulle få et lite innblikk i hva mine planer og ønsker for Februar måned er. Februar er jo vår siste vintermåned og jeg håper vi kan få litt snø som blir liggende på bakken i løpet av denne måneden så vi føler vinteren har vært her før våren og sommeren kommer for fullt.

♥ Sverigetur for litt shopping på Nordbysenteret! 

♥ Få til flere spillkvelder, det er utrolig koselig.

♥ Få til en tur til Kristiansand og møte Lina og Christina, evigheter siden jeg så de sist.

♥ Oslotur, det hadde vært gøy!

♥ Få tid til å se igjen disse fine jentene mine! <3, Nå er det en stund siden vi var samlet alle sammen så det hadde vært veldig koselig å fått samlet oss sammen igjen! 

Som dere ser så er det ingen klare planer som er lagt enda, men jeg håper jeg får gjort litt av hvert i løpet av februar måned og jeg gleder meg masse til å ta fatt på den og fylle den med masse liv, kjærlighet og gode minner.

Har du noen planer for måneden?

2 kommentarer

Siste innlegg