Treningssenter?

Heisann! 
I dag tenkte jeg at jeg skulle ta opp et tema som er veldig omtalt og som er i tankene til veldig mange nå på nyåret. Det er jo en ny måned og flere tenker kanskje på melde seg inn på treningssenteret. Men jeg regner med at jeg ikke er den eneste som tviler og sitter litt på gjerdet for å vente og se og tenke seg om enda en gang føre vi melder oss inn. 

For det første så har pris en betydning her, hvor mye skal vi egentlig betale for å trene på senteret og hva får vi for denne prisen? Jeg var jo som sagt på treningssenteret i går og min første tanke når jeg kom inn var “HJELP” så lite og trangt har jeg ikke sett på lenge, apparater over alt og jeg følte meg nesten kvelt og veldig beglodd. Som dere også ser på bildet over så er det rimelig trangt. 

Hele høsten var jeg medlem på Fresh fitness og jeg brukte det 1 EN hel gang. Så i oktober klarte jeg endelig å melde meg ut, så når november var over var jeg endelig ferdig med å betale for å være støttemedlem, for det, det var akkurat det jeg var, støttemedlem. Og jeg har virkelig ikke råd til være støttemedlem flere måneder så hvis jeg skal melde meg inn på et nytt treningssenter, skal jeg være sikker på at jeg kommer til å bruke det! 

Er du medlem på et treningssenter?

2 kommentarer

Siste innlegg