Ønskeliste

Innlegg i samarbeid med Affiliate

Heisann! Jeg tenkte jeg skulle legge ut en ny ønskeliste med klær jeg syntes er dødsfine og som jeg virkelig ønsker meg for våren. For nå nærmer våren seg med stormskritt, selv om det ligger snø på bakken, så er vi faktisk snart halvveis i februar og det begynner å bli lengre og lengre lyst på kveldene så nå må vårkolleksjonen også komme inn i skapene våre! 😛 Jeg har funnet frem noen plagg fra Getinspired denne gangen så nå er det treningsgarderoben som skal freshes opp! 🙂

Jeg bare ELSKER disse fargene sammen og de er så sykt vår for meg! Pastellfarger er noe av det beste jeg kan se og få og når både den rosa og blå er sammen kan det jo ikke bli bedre! 

Puma genseren finner du HER til kr. 449,-

Disse to tightsene ser jo bare sykt deilig ut og det er klart vi vil ha de inn i skapet nå når våren kommer! 🙂

Stronger Buddha tights finner du HER til kr. 699,- og Stronger Hero tights finner du HER til 699,-

Åhh når jeg så disse skoene for første gang ga det meg et skikkelig tilbakeblikk til ungdomskolen hvor vi hadde Kawasaki skoa. 

Superga Cotu Classic finner du HER til kr. 699,-

 

Denne jakka her er jo bare noe av det søteste jeg har sett og fargen er også utrolig fin! 

Röhnisch Hanna Jacket finner du HER til kr. 999,-
 

Tights I like fin farge som jakka over, og den har høyt liv og det er jeg virkelig blitt helt avhengig av! Så sykt deilig og behagelig til alle tider!

Röhnisch Liza Shiny Tights finner du HER til kr. 499,-

 

Suunto sin nye klokke, den er jo bare noe av det råeste jeg har sett og den hadde passet så sykt perfekt på armen min! Jeg har brukt suunto hele tiden og er kjempefornøyd med det merket så denne skal bli min i løpet av våren! :-D​

Suunto Spartan Sport Sakura HR finner du HER til kr. 5 099,-

Hehe må le litt av meg selv nå når jeg sitter her å ser over det jeg har valgt og nesten alt hadde jo pastellfargen rosa eller blå så det er jo klart hva som fenger meg om dagen og hvilke farger som har fått plass i hjertet mitt! 😛 Getinspired har også mange andre fantastiske plagg som kan være med på å gjøre treningen din enda bedre så ta deg en tur innom HER, så er jeg 100% sikker på at du finner minst en ting du liker! 🙂

 

#Treningstøy #treningsglede #trening #treningsinspirasjon #getinspired

6 kommentarer

Siste innlegg