Uken som gikk uke 6

Heisann! Her kommer et nytt uken som gikk innlegg og nå er vi faktisk ferdig med uke 6 og det er helt sykt! Bare en uke igjen så er det en del som har vinterferie! Helt sykt hvor fort det går og den ene uka etter den andre bare forsvinner og blir lagt bak oss. Denne uken har jeg i utgangspunktet brukt på å komme meg igjen etter at jeg lå syk hele forrige helg så da gikk mandag og tirsdag til å bli bra igjen føre jeg på onsdag og torsdag var på jobb. 

Ukas opptur:
Denne ukas opptur må nok faktisk bli at jeg endelig nærmer meg å komme iform igjen og kan starte med å komme inn i rutiner og vaner igjen så det er utrolig deilig! Det er sykt dritt å være syk, men verdens beste følelse når en er ferdig og kan gjør normale ting igjen! ​

Ukas utsiktspunkt:
I helga har vi vært på gåtur i Baneheia her i Kristiansand og det var så utrolig koselig, meg og Olav tok med oss Hanne og Erlend på gåtur og det var bare så sykt deilig og koselig. Nå har jeg ikke sett Hanne og Erlend på evigheter så alltid godt å se dem igjen!

Ukas reise:
Ukas reise er jo selvfølgelig turen ned til Sørlandet hvor jeg virkelig har fått gjort litt av hvert denne helga, liksom fått tatt igjen for alle de timene og dagene jeg lå syk i forrige uke så i helga har jeg vært med Christina og de andre jentene nede i Kristiansand, vært med Olav og gjengen her i Grimstad og som sagt en gåtur sammen med Hanne og Erlend!

Ukas tur ut:
Ukas tur ut må være gårsdagens happening, Olav og jeg var så heldige å få komme på besøk til Christina og være med jentene ut på byen så det var utrolig koselig og veldig gøy. Nå er det lenge siden jeg var ute i Kristiansand sist så veldig gøy å ut en tur igjen! 

 

Denne uka har vært superfin og jeg gleder meg til å se hva neste uke har å by på! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg