Uka som gikk, uke 7

Heisann! Da var enda en uke gått og jeg har funnet ut at det å sitte hjemme mer enn en dag i løpet av uka er ganske så kjipt selv med serier og mye annet å kunne finne på så her må noe gjøres! Men jeg har vært heldig å få jobb 3 dager denne uka så det har vært helt tipp topp! 😀

Ukas opptur:
Fått jobb hele neste uke og det gjør meg i godt humør og at jeg gleder meg til å ta fatt på en ny uke! 🙂

Ukas naturopplevelse:
I dag har vi vært ute på gåtur i nydelig vær opp til fossen så det måtte jo bare få et bilde av! 

Ukas reise:
Denne ukas reise igkk ned til Brokelandsheia hvor vi har hytte så jeg har storkost meg på hyttetur sammen med familien og tatt det helt med ro. Fått sovet ut og bare slappet av uten masse styr.

Ukas motivasjonsbilde:

Håper du får en fin søndag kveld! Vi er klare for hjemreise nå straks! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg