5 things I can´t live without

Heisann! Vi har vel alle noen ting vi ikke kan leve uten, det har ihvertfall jeg! Så jeg tenkte jeg skulle dele denne listen med dere, jeg har funnet frem 5 ting jeg ikke kan leve uten, og da har jeg gått ut ifra at de elementære behovene er på plass, som mat og drikke! 😛 

♥ Venner og familie, jeg er helt avhengig av familien og vennene mine, de betyr utrolig mye for meg og er en viktig brikke i min hverdag.

♥ Jobben, det å leve uten å ha en jobb er virkelig ikke noe jeg klarer, det er deilig med ferie og noen uker helt fri, men hverdagen er virkelig den beste med faste rutiner og ikke minst det å møte opp på jobb og møte alle de herlige menneskene en jobber sammen med, det er virkelig verdt å leve for!

♥ Tannbørsten, det å legge seg i senga med rene tenner er faktisk utrolig deilig og helt sikkert veldig undervurdert. Og ikke minst det å pusse tennene på mårran etter at frokosten er inntatt og du virkelig kan nyte frisk pust utover dagen! 

♥ Hårbørsten, denne er jeg faktisk helt avhengig av! Uten hårbørsten fungerer jeg ikke, det å ha langt hår innebærer også et liv med hårbørsten ved din side, jeg er helt avhengig av at håret må være greid og ikke være helt bustete. Denne brukes flere ganger i løpet av dagen!

♥ Bilen min, hva skulle jeg gjort uten bilen min? Det er jo den som får meg dit jeg vil og trenger å være. Jeg holdt på å miste den her om dagen da det var så sykt glatt så trodde ikke den kom opp av gårdsplassen og pappa sa jeg skulle sette meg på bussen… Dette var rimelig uaktuelt og vi fikk bilen heldigvis opp fra gårdsplassen. 

Ønsker deg en fin mandag og start på uka! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg