Desperat

Du vet du er desperat og lei når du ender opp med å google diverse kjerringråd om hvordan du kan bli kvitt din tette nese.. Nå har jeg blåst og blåst og blåst ut av den nesa i flere dager uten hell og begynner virkelig å bli lei av den så i dag har jeg klart å google kjerringråd for tett nese så tenkte jeg skulle dele noen av de jeg syntes hørtes best ut og som var lettest å gjennomføre! 😛

♠ Ligg med hode høyt om nattan

♠ Bruk saltvannsspray eller saltvann til å løsne opp 

♠ Nesespray med mentol, åpner opp for en liten periode i det minste! 

♠ Drikk mye vann, et høyt væskeinntak gjør snørr og slim mer tynnflytende

♠ Hodet over damp, du koker opp en kjele med vann og tilsetter salt, så legger du hode over kjelen og et håndkle på toppen så dampen ikke forsvinner ut med en gang, og dette kan gjøres et par ganger daglig.

Håper dette ga deg noen nye løsninger på den tette nesa som jeg regner med det er flere enn meg som har! 

2 kommentarer

Siste innlegg