Moana

Heisann! Her kommer det et lite filmtips fra meg. Jeg har nemlig sett Moana og den er bare så fin! Har sett reklamen på tv flere ganger og har alltid tenkt at den MÅ jeg se, men kom meg aldri på kino siden jeg ikke liker kinosaler, så om helga som var tok Olav med seg filmen fra Grimstad og meg og Marita har storkost oss med barnefilm! Så lurer du på hva du skal se en kveld er denne virkelig å anbefale! 😀

Filmen handler om Moana som er den utvalgte, den havet har valgt til å redde øya hennes og stammen fra å dø ut på denne øya hvor de ikke lengre har fisk, kokosnøtter og andre nødvendige ting for å fortsette å leve på øya. Hun er utvalgt til å legge ut på en reise for å finne Maui og hjelpe han med å finne fiskekrokstaven sin og på den måten redde øya. Den var veldig spennende og det var et par ganger jeg lurte på om dette kunne gå bra. 

Har du sett den?

4 kommentarer

Siste innlegg