Time for shopping

Innlegg i samarbeid med Rapunzelofsweden

Heisann og god ettermiddag! 
Jeg er klar for helga og med helga så kommer det også ofte samlinger med venner og familie og er det noe man virkelig har lyst til når helga kommer så er det å se fresh ut og stelle seg kanskje det lille ekstra, enten om det gjelder sminka eller håret! Jeg er fæl til å endre litt på hårfrisyren og velger ofte å krølle eller bølge håret for å få litt variasjon og det gjør meg i godt humør!
 Processed with VSCO with x1 preset

Om du skulle ønske deg langt hår sånn som jeg har ønsket meg, ta turen innom Rapunzelofsweden og sjekk ut de ulike typene extensions. Jeg bruker mircroringer og stick hair extensions til vanlig og ukene/dagene mellom ta ut og putte inn igjen bruker jeg clip on 60cm og er superfornøyd! De har også mange gode produkter som passer til vanlig hår også om du er så heldig å ha langt hår naturlig! 🙂 Bruk koden “spring1” og kos deg med shoppingen! 😀

8 kommentarer

Siste innlegg