My favorite season

Vi har vel alle en årstid som passer kropp og sjel litt bedre enn de andre, det har ihvertfall jeg! Jeg syntes alle årstidene har en viss sjarm og du finner alltid noe positivt i hver eneste en av de, men hvis jeg kan velge årstid helt selv så må jeg jo si at sommeren er den beste årstiden. Jeg ELSKER sol og varme og kunne godt tenkt meg å bli boende noen år i utlandet i et land hvor det er varmt hele året rundt. 

Sommeren gir meg ekstra energi og det jeg liker aller best med sommeren bortsett fra varmen er at det er lyst nesten hele døgnet rundt, og det passer meg utrolig bra! 

Jeg har også bursdag i juli så det er jo enda en god grunn for at jeg bare elsker sommeren, for ingenting er bedre enn å samle venner og familie til en heidundrene feiring!

Sommeren betyr også konsert og samling på brygga hos ei venninne sammen med hele gjengen fra videregående og ikke minst at de fleste kommer hjem igjen og det er masse som skjer hver eneste dag! Både høsten, vinteren og våren er ganske stille da de fleste er å studerer andre steder i landet og ikke kommer hjem hver eneste helg. 

Men våren som vi er kommet til nå er en god nr. 2 og den gjør at vi endelig kan glede oss til sommer og gir oss etterhvert en forsmak på sommeren så det er jo veldig bra! 🙂

Hvilken årstid liker du best?

2 kommentarer

Siste innlegg