Uka som gikk, uke 9

Heisann og god søndag til deg! Da var enda en uke passert og jeg har fått til litt av hvert denne uka også! Satser på at du er klar for en liten oppdatering og oppsummering på hva som har skjedd denne uka og at du også gleder deg til en ny uke i morgen! 🙂

Ukas opptur:
Denne ukas opptur må nok være at jeg virkelig er kommet godt inn i “den nye” jobben borte i barnehagen, nå kjenner jeg barna godt og ikke minst foreldrene til barna begynner endelig å sitte det også! Vi har også kommet oss på tur denne uka på utsiden av barnehagens område og det er så sykt deilig! 🙂

Ukas nedtur:
Kjøpt meg ny mobil, men ikke fått den enda da de ikke hadde flere igjen i  butikken og måtte bestille den.

Ukas tur ut:
Denne helga var det stille og rolig på fredagskvelden, men kvelden i går var så utrolig koselig og gøy. Vi var en stor og god gjeng oppe hos ei venninne i Porsgrunn. Her var det mye latter, mye morro og ikke minst noen nye mennesker å hilse på. Det ble en veldig koselig kveld!
 

Ukas gåtur:
Vi har jo som sagt vært så heldig å få oss noen turer på utsiden av barnehagens område, men i dag har jeg og mamma gått oss en liten runde og det har vært helt nydelig selv om det snør som bare det! 

Ukas sang:
Eller sangen jeg virkelig ikke får ut av hjernen er selvfølgelig en barnesang og den heter “Løveloven”

Ukas mest leste innlegg:
Denne ukas innlegg er “Pedagogisk leder” og du kan lese innlegget HER

Ukas bilde:

8 kommentarer

Siste innlegg