Oriflame

Heisann!
Som jeg nevte i går så endte jeg jo som sagt opp på et kurs gjennom oriflame og i går kveld så fikk vi masse informasjon om noen av deres hudpleieprodukter og hvilke som bør brukes når og hvordan. Jeg var veldig spent på hva kvelden kom til å inneholde og hvordan type kurs det var, da jeg aldri har vært med på noe liknende før, men dette var super interessant og jeg er klar for flere kurs og mer informasjon! 🙂

I dag har jeg seinvakt og skal etterhvert komme meg avgårde på jobb. Tenk det er alt onsdag, de første dagene nå har vært veldig hektiske og jeg gleder meg til å komme hjem i ettermiddag og bare slappe av og kose meg hjemme. Få til litt trening og sånn for det har det vært litt lite av de to første dagene av uka! 🙂
Håper du får en fin onsdag! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg