Apple eller Androide?

Hva skal man velge og hvorfor skal man velge det ene fremfor det andre? Hva legger vi til grunn for de valgene vi tar? Og hvorfor velger noen apple på alt, mens andre velger androide på alt? Kan man ikke ha en av hver? ​

 

Jeg skal fortelle dere det at jeg har vært Apple fan i mange mange år og har vært kjempe fornøyd, har ikke bare hatt Iphone men også mac og Ipad og grunnen til at jeg valgte Apple sine produker var vel i utgangspunktet fordi jeg tidlig ble kjent med Iphonen og likte oppsettet og hvordan den fungerte veldig godt. Og når jeg skulle velge ny pc når jeg startet på universitetet var valget enkelt, det måtte bli en mac som hadde lang batterikapasitet og den kommuniserte med Iphonen min. 

Nå har jeg gjort det sykeste og mest skremmende, og det er å bytte over til Samsung. Men det lille jeg har fått bruke den er jeg veldig fornøy og gleder meg til å bli enda bedre kjent med den! 

Hvilket merke bruker du?

0 kommentarer

Siste innlegg