Uka som gikk, uke 11

Heisann da var enda en uke over og jeg har rekt å få gjort litt av hvert denne uka, hatt mange tanker og trengt litt tid for meg selv. Det har også skjedd en hel del og ikke vært så mye tid til bloggingen så det må jeg bare beklage! 🙂 Men her kommer det etterlengtede innlegget med “uken som gikk”

Ukas opptur:
Denne ukas opptur er det jo virkelig ikke noe tvil om hva har vært! Jeg har jo fått meg ny jobb og gleder meg masse til å starte i morgen! 😀 Jeg har også flytta på meg og det er også veldig spennende så dette blir nok veldig bra! 😀

Ukas nedtur:
Denne ukas nedtur må jo nesten bli at det var litt kjipt og si hade til gjengen jeg har blitt så glad i de siste 4 ukene, for jeg har jo vært så heldig å få være på samme plassen i jobb i 4 uker i strekk så det var utrolig rart å skulle reise fra de nå på fredagen! 

Ukas tur ut:
I går kveld etter all utpakking og IKEA besøk så var vi så heldige å bli invitert ned til Ingvild og Jørgen på middag og det var utrolig koselig! God middag og en god gjeng med andre dukket opp etterpå føre vi fikk oss en fin tur ut på byen! 🙂

Ukas gåtur:
Åhh i dag har vi virkelig fått det til selv med mye på tapetet så fikk vi til en deilig gåtur ute og det er virkelig ingenting som slår en deilig gåtur ute i frisk luft! 

Ukas mest leste innlegg:
De “perfekte” biildene.. Du kan lese det HER

Ukas bilde:
Vårtegn 

Ukas tanke:
Denne ukas tanke har vel vært “hvor skal jeg jobbe og dette blir utrolig spennende” 

Jeg gleder meg masse til å ta fatt på en ny uke og se hva den bringer! 

2 kommentarer

Siste innlegg