Glede

Ser det er mange av dere som er innom og sjekker om jeg har lagt ut noe nytt om dagen og det er så utrolig koselig å se, også må jeg bare beklage at dere blir litt skuffa om dagen, men her har det skjedd så mye i forhold til ny jobb så jeg har rett og slett ikke hatt noe tid til overs til blogging. Syntes det er litt kjipt at det ikke blir tid til bloggingen men akkurat nå så er ny jobb veldig mye viktigere så håper dere har forståelse for det! 🙂

Så skal jeg gjøre så godt jeg kan med å oppdatere dere når det er litt tid til å kunne gjøre det! 🙂
Uka har ihvertfall gått utrolig fort og nå har jeg endelig fått litt “overtaket” på oppgavene som skal gjøres og det som forventes av meg som pedagogisk leder. Så denne helga skal jeg bruke til å lade opp igjen og komme helt ovenpå så jeg er klar på en ny og full uke til uka! 🙂
Her er vi klare for en gåtur i det fine været! 

2 kommentarer

Siste innlegg