I´m back

Heisann! Nå er det en stund siden sist og jeg ser det er en del som er innom og sjekker om jeg er tilbake igjen og det er utrolig koselig å se! Samtidig som at jeg har dårlig samvittighet for at det ikke er noe nytt ute når dere tar turen. Nå tenkte jeg faktisk at jeg skulle prøve meg på nytt og komme igang igjen. For dette er noe jeg savner og som jeg tenker på hver eneste dag. Jeg tar masse bilder og gleder meg til å dele både oppskrifter og andre ting med dere igjen! 🙂

For å ikke helle vannet helt over hode på meg selv alt for tidlig så tenker jeg at jeg skal prøve meg med ett innlegg om dagen og ikke to som jeg har hatt en periode så får vi se om det kanskje enkelte dager blir to, men tar utgangspunkt i et per dag da jeg vet det fortsatt er mye å sette seg inn i, og masse kurs og møter på kveldene, som fortsatt tar mye av tiden min. 

Så håper du vil fortsette og følge med meg! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg