Helga som var

Tenkte jeg skulle fortelle dere litt om den helga som har vært, jeg hadde nemlig fri fra jobb på fredagen da vi for evigheter siden hadde bestilt flybilletter til Molde. Og der har det vært drillkonkurranse i helga og jeg skulle være med Marita på tur. Dette ble en veldig koselig tur sammen med herlige drilljenter! Vi startet turen med buss og tog inn til Gardemoen og videre med fly derfra.
 

Denne helga har gått til å sitte inne i hall store deler av dagene så jeg har rett og slett ikke sett stort av Molde by, men jeg var ute å gikk meg en tur på lørdagen når vi var kommet oss ned fra hallen i 5 tiden så da fikk jeg tittet inn noen butikkvinduer og kikka litt i byen.

  

Jeg fiksa Marita sitt hår til konkurransen på søndagen og det tok sin tid, men ganske fornøyd med resultatet til slutt altså!

Helga har vært superfin og jeg har kost meg i Molde selv om været ikke ville være helt med oss denne gangen! 

2 kommentarer

Siste innlegg