Oriflame

Åhh ingenting er vel bedre enn å få beskjed om at pakka di endelig har landa på postkontoret, klar for å hentes. Det syntes jeg er verdens beste beskjed og jeg gleder meg alltid til å prøve ut det nye som er kommet i posten! Denne gangen er jeg så heldig å ha fått velvære produkter i posten og jeg gleder meg masse til å bruke de!

Jeg har forelsket meg helt i Oriflame sine produkter og er superfornøyd med de, samtidig som jeg vet at de er laget med god kvalitet, med utgangspunkt i naturen og god vitenskap og er under utvikling hele tiden. Og jeg vil tørre å påstå at alle kan finne sin perfekte hudpleie-rutine hos Oriflame! 
Jeg har funnet min perfekte start og avslutning på dagen!

 

En deilig kroppsskrubb hjelper både på kropp og sjel og den lukter utrolig godt! 🙂

Disse dusjsåpene luktet utrolig godt og jeg gleder meg til å prøve de ut! 

Silk bodylotion er min favoritt og er med meg hvor hen jeg går! Jeg er helt avhengig av den og den er virkelig ikke verdt å bytte ut! Den er lett å smøre på kroppen, tørker relativt fort og lukter helt fantastisk! 

 

3 kommentarer

Siste innlegg