Uka som gikk, uke 17 & 18

Heisann! 
Da var enda en uke gått og her har det skjedd litt av hvert i det siste så nå er det en gylden mulighet til å få oppdatert dere bittelitt på det som har skjedd de to siste ukene hvor jeg har vært litt fraværende. Men det er jo ikke sånn jeg vil at det skal være og jeg skal virkelig gjøre et forsøk nå på å få oppdatert dere hver dag for det å dele noe av hverdagen min med dere er veldig koselig og jeg liker å blogge, så nå må jeg bare komme inn i rutinene igjen så håper jeg dette blir bra! 🙂

Ukas opptur:
Denne gangen må jeg nesten bare trekke frem natt til 1 mai det var en utrolig koselig kveld, vi hadde besøk av 15 jenter og koste oss med grilling, kubb spilling og skikkelig hagekos. En kveld jeg lever lenge på og tenker tilbake på som en fantastisk fin kveld. Mange herlige jenter å dele kvelden med og hva er vel ikke bedre enn gode venninner?

Ukas tur ut:
I går kveld ble det grilling og en tur ut sammen med noen venner her hjemme i Porsgrunn og det var så koselig! Nå er det lenge siden jeg har sett de og det var bare så godt å se de igjen og finne på noe sammen! 🙂

Ukas gåtur:
Jeg var ute å gikk meg en tur i går i det superfine været her hjemme hos mamma og pappa og noe koseligere enn det kan jeg ikke tenke meg, masse kjentfolk og jeg måtte stoppe opp og snakke med noen opptil flere ganger og det er koselig det! 🙂

Ukas sang:
“Om alt går til helvete” av Katastrofe. Denne sangen har satt seg på hjernen og må høres både på vei til og fra jobb! 
 

Ukas bilde:

Ukas tanke:
Denne ukas tanke er at jeg skal bli flinkere til å ta vare på meg selv og min kropp, lytte til kroppen og kose meg sammen med de som gir meg noe, i form av lykke, glede og latter. Fylle dagene med venner og familie 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg