I senga er jeg..

Jeg hiver meg på trenden sånn som alle andre og tenkte dette kanskje kunne være litt artig å lese for dere også! Gi meg gjerne tilbakemeldinger på om dere vil ha mer av det eller ikke! 🙂

På legekontoret er jeg.…den som er godt forberedt. Har alltid med meg noe å lese eller se på og er den som sitter helt stille og venter på at det skal bli min tur. Har alltid vært mye hos leger og det å sitte på legekontor er det da også blitt en hel del av..

I senga er jeg..….ofte, haha, jeg er den typen som kan legge meg oppå senga og kose meg med serie på mac´n og bare slappe av.

På sommeren er jeg…..Alltid i godt humør. Sommeren er min aller beste årstid og jeg storkoser meg når været er bra og jeg kan kle meg i skjørt eller kjoler!  Verdens beste følelse også har jeg også bursdag på sommeren så ekstra gøy å samle sammen familie og venner! 🙂

På toget er jeg....sjeldent. Når jeg først tar tog, tar jeg det som regel sammen med venner eller familie og da er det mer enn nok å snakke om!

På sirkus er jeg.…aldri. Syntes igrunnen ingenting om sirkus og sist jeg var, var jeg vel 8 år eller no.

På vinteren er jeg.…Glad når snøen kommer og vi får en fin vinter med masse snø og fine stunder ute på ski eller aketur. Så lenge snøen ligger og isen ikke kommer, er jeg veldig glad i vinteren også! Kle seg i varme klær og kose seg inne med levende lys og fyr i peisen.

På fisketur er jeg….Sjeldent. Men kommer jeg meg ut i båt og på fisketur øker konkerranse instinktet og jeg skal ihvertfall få en fisk før vi kan reise hjem! 😛

0 kommentarer

Siste innlegg