Tac: Hva ville jeg gjort hvis..?

..jeg hadde blitt gravid?  
Hvis jeg hadde blitt gravid hadde jeg død på meg, nei altså det er ikke noe jeg kunne ønske meg ennå så jeg håper virkelig ikke det skjer før jeg er klar for det og at det er planlagt! 🙂

..jeg hadde tryna offentlig?
Oj da er det vel bare å komme seg fortest mulig opp igjen og få sjekket ut om noen andre så det, for det kan vi jo ikke ha noen ting av.

..​.jeg hadde vunnet i lotto?
Jubel og glede, og ikke minst gledestårer! Da skulle jeg vært flink og spare og bruke pengene på noe fornuftig som jeg kan få glede av i mange år frem i tid.

…noen baksnakket meg?
Nei altså baksnakking bryr jeg meg veldig lite om. De må si akkurat hva de vil om meg når jeg ikke er tilstede. Jeg tar avstand fra baksnakking og syntes ikke det er noe greit å gjøre. Har du noe imot en person, fortell personen det direkte og ikke til andre. 

2 kommentarer

Siste innlegg