Dagens gullkorn

Heisann! 
I går etter jobb satte jeg meg i bilen og kjørte hjem til mamma og pappa og var sammen med ei god venninne i går kveld og ja godt med en hjemmehelg innimellom men det som er artig det skal du få høre nå. Jeg er jo hjemme hos mamma og pappa og mens jeg satt med skiva i hånda nå ista så jeg avisgutten komme syklende ned bakken hos oss. Mamma og pappa sov fortsatt så jeg åpna og gutten på 14-15 år står og lurer på om ikke mine foreldre er hjemme, så jeg svarer at de sover og da sier gutten: “ja jeg er jo litt tidlig i dag for skal stå til konfirmasjon i morgen” også snur han seg å går uten å spørre om jeg vil ha avisa. Gutten har nemlig bestemt seg for at jeg ikke er voksen nok til å avgjøre om vi skal ha avisa eller ikke! haha dør… Jeg er 22 år og bor for meg selv, men det å bestemme om jeg skal kjøpe avisa til 25 kroner det var jeg visstnok ikke gammel nok til å kunne gjøre! haha 

Håper han bare ikke kunne se forskjell på meg og søstra mi, selv om hu blir 18 og er ganske så selvstendig hu også! 😛
Ha en finfin lørdag! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg